۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۰۱۷۱
حجت الاسلام پژمانفر در گفت وگو با رسا:

چشم دوختن به غرب مشکلات کشور را افزایش می دهد | مسؤولان از تجربه های تلخ گذشته عبرت بگیرند

چشم دوختن به غرب مشکلات کشور را افزایش می دهد | مسؤولان از تجربه های تلخ گذشته عبرت بگیرند
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که چشم دوختن به غرب مشکلات کشور را افزایش می دهد، گفت: بهترین راه حل مشکلات کشور توجه به تجربه های تلخ گذشته است.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که سازش امری دو طرفه بوده و باید با منطق ایجاد شود، گفت: سازش به صورت یکطرفه، آن هم با کشوری همچون آمریکا که منطق و شعوری جز قلدری، چپاول و تضییع حقوق دیگران ندارد، بی معنا است.

وی به عدم تعهد و بدعهدی های آمریکا در جریان برجام اشاره و اظهار کرد: بعد از آن ظلم بزرگی که به وسیله برجام بر کشور تحمیل شد، برخی از مسؤولان خواستار ادامه برجام با اروپایی ها شدند، اما امروز شاهد هستیم که اروپاییان نیز پس از گذشت 7 ماه، مذاکرات را مشروط به ورود آمریکا و پذیرش شروط دوازده گانه آمریکا از سوی ایران کرده اند.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که ادامه دادن مذاکرات عایدی جز خسارت و آسیب های جدی برای کشور ندارد، ابراز کرد: مسؤولان باید در این زمینه از تاریخی که برای کشور سراسر از عبرت بوده است، درس گرفته و بپذیرند که خوش خدمتی و وادادگی در برابر آمریکا چیزی را عایدشان نخواهد کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک آمریکا پس از این که جریان غربگرا به منافع ملی ایران خیانت کند، آن ها را همانند تفاله دور خواهد انداخت، همانگونه که در طول تاریخ شاهد بوده ایم که آمریکا سرسپرده های خودش را پس از خوش خدمتی هایی که انجام می دادند، نابود می کرد.

وی با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت تنها راه نجات و پیروزی در برابر زورگویی های آمریکا است، عنوان کرد: کسانی که مسیر خودشان را سرسپردگی و نوکری آمریکا تعریف کرده اند، بدانند که با این مسیر راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به این که چشم دوختن به غرب مشکلات کشور را افزایش می دهد، تأکید کرد: اگر در ارتباط با حل مسائل مملکت بخواهیم مسیر چشم دوختن به غرب را در پیش بگیریم خسارت های فراوانی متوجه کشور خواهد شد، بنابراین بهترین راه حل مشکلات کشور توجه به تجربه های تلخ گذشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کسانی که مطرح می کنند «مردم انتخاب کنند که می خواهند خوب و با عزت زندگی کنند و یا بد و با خفت» دروغ می گویند، زیرا مردم ما راه انقلاب اسلامی را انتخاب کرده و با ایستادگی و مقاومت به عزت و اقتدار رسیده اند، بنابراین موضوع برجام و امثال آن به غیر از خفت و خواری عایدی برای ملت ایران ندارد و مردم اینگونه مسائل خفت بار را که عده ای آن ها را بزک می کنند، نخواهند پذیرفت.

گزیده ای از مصاحبه را در کلیپ صوتی زیر گوش دهید

تعداد بازدید : 21

 

 

/841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات